In lunile septembrie si octombrie 2016, Russenart Communications organizeaza ultimele 2 sesiuni de traininguri Buticul de PR, fiecare cu cate 2 module de workshop-uri.
Pretul fiecarei sesiuni de workshop-uri (2 module) este 200 euro -pentru cursurile clasice si, respectiv, 100 euro – pentru cursurile online.
Ce primesti daca te inscrii la Buticul de PR 2016?
- Participi la doua module de workshop-uri online (2 saptamani) cu informatii concrete din domeniul PR-ului (program-workshop-uri-2016-modul-2 program-workshop-uri-2016 Modul 1);
- Ai prioritate la selectia pentru realizarea unor internship-uri platite in cadrul agentiei Russenart Communications
- Esti avantajat la angajarea in alte agentii, deoarece obtii cunostinte necesare specialistilor din domuniul comunicarii iar cursurile sunt recunoscute de alte agentii
- Inveti sa pregatesti materiale specifice PR-ului (o strategie de relatii publice, un calendar, un buget, un comunicat, un proiect CSR etc.);
- Iti creezi un portofoliu care sa te ajute la angajare (atunci cand te va intreba angajatorul ce experienta ai…);
- Primesti o diploma si o scrisoare de recomandare care vor atesta insusirea cunostintelor de PR;
- Faci internship-uri in departamentele de comunicare ale unor companii romanesti sau multinationale
- Primesti scrisori de recomandare de la directorii departamentelor de comunicare in care faci internship-urile.
Cum te inscrii?
- Descarca Formularul de inscriere la Modulul 1 si Modulul 2 si completeaza-l cu datele tale!
- Selecteaza perioada in care doresti sa participi la sesiunile de workshop-uri!
- Trimite formularul de inscriere pe adresa de email office@russenart.ro!
- Plateste taxa de inscriere in valoare de 100 Euro – pentru participarea la cele doua Module de workshop-uri online sau taxa de inscriere in valoare de 200 Euro – pentru participarea la cele 2 workshop-uri clasice
Cursurile si workshop-urile online vor fi organizate exclusiv pe platforma online Buticul de PR, in timp ce cursurie clasice vor fi organizate intr-o sala de cursuri.
Fiecare sesiune de workshop-uri cuprinde cate 2 module diferite, a cate 5 workshop-uri.
Modulul 1
- Se adreseaza studentilor si specialistilor juniori
- Se desfasoara in iunie, septembrie si octombrie 2016
- Fiecare modul de workshop-uri dureaza o saptamana (5 zile de workshop-uri, de luni pana vineri)
- Se deruleaza in perioadele: 6-10 iunie 2016, 12 – 16 septembrie 2016,3 – 7 octombrie 2016
- Modulul 1 cuprinde urmatoarele teme:
- Strategia de relatii publice: creativitate si structura
- Proiectele de CSR – responsabilitate sociala sau modalitate de promovare
- “Action planul” sau planul de activităţi
- Cum pregătim şi redactăm un buget?
- Calendarul (lunar, trimestrial, anual sau per eveniment/ proiect)
Modulul 2
- Se adreseaza studentilor si specialistilor de nivel intermediar
- Se desfasoara in iunie, septembrie si octombrie 2016
- Fiecare modul de workshop-uri dureaza o saptamana (5 zile de workshop-uri, de luni pana vineri)
- Se deruleaza in perioadele: 13 – 17 iunie 2016, 16 – 20 septembrie 2016, 10 – 14 octombrie 2016
- Fiecare sesiune saptamanala cuprinde urmatoarele teme:
- Organizarea unui eveniment reusit; tipuri de evenimente
- Campania de presa: tipuri si modalitati de pregatire eficienta
- Dosarul de presa: continut, structura, materiale de presa
- “Media Library” si “Media Panorama” – cum le pregatesti si de ce?
- Analiza de presa – ca modalitate de evaluare a rezultatelor; 3 tipuri de analiza
Alte articole
- Media Library – ce este, cum o pregatesti si de ce?
- Comunicatul de presa: – cum il scrii si de ce?
- Russenart Communications ofera 10 internship-uri in cadrul Buticului de PR